Fais-SKA

Thursday, 12 September 2013

Motivasi Pagi - Yang Manakah Kita?

بسم الله الرحمن الرحيم


Salam dari SKA dan selamat pagi semua, semoga hari ini lebih baik dari semalam, inshaa'Allah =). 
Pagi ni ambe tertarik nak kongsi gambar diatas dengan semua pembaca blog SKA
Gambar kat atas tak tujukan kat sape-sape, cuma peringat untuk diri sendiri. 
Sama-samalah kita perbaiki ape yang kurang, 
Bangun pagi pasanglah niat yang baik-baik dan sentiasalah ingat Allah. 
Inshaa'Allah hidup lebih diberkati.



Subhanallah | Alhamdulillah | Lailahaillallah | AllahuAkbar...By f@is S.K.A (^-^)

44 comments:

  1. peringatan yg sangat baik untuk semua dan diri sendiri...

    ReplyDelete
  2. Amin mudahan hidup kita semua diberkati insyallah :)

    ReplyDelete
  3. amin, peringatan untuk diri saya juga

    ReplyDelete
  4. peringatan yang terbaik untuk cik akak...makseh dik :)

    ReplyDelete
  5. Peringatan yang baik.. thanks..
    mohon share yer.. =)

    ReplyDelete
  6. nice sharing..semoga kita sama2 perbaiki diri =)

    ReplyDelete
  7. peringatan yang sangat baik.. terima kasih :)

    ReplyDelete
  8. cik nor yg bawah tu tp tdo jap past subuh..then bgn balik g kerja..haha

    ReplyDelete
  9. hanya dengan gambar..maksudnya cukup mendalam....cayalah!!!
    hehehe..
    tq singgah blog sue taw..

    ReplyDelete
  10. Suka entry niee.!!!
    Mohon share ye angah, khikhihh ;P
    eiqa share dekat page tau tau tauuu..

    ReplyDelete
  11. peringatan yang baik..terima kasih fais :)

    ReplyDelete
  12. Apa yg boleh dikatakan...bangun pagi memang nak lakukan perkara2 tersebut, kalau bolehlah dilakukan dalam tidur...memang xbangun, hehe
    Kedua2nya adalah kewajipan tetapi sembahyang tetap No 1 dan tiada cuti! (lelaki le)

    ReplyDelete
  13. peringatan yang baik dan untuk diri sendiri :)

    ReplyDelete
  14. Thanks fais. Mmg ptut perbetulkan hati kita nih. Selalu lupa niat dan tujuan hidup.

    ReplyDelete
  15. Thanks for sharing
    peringatan utk diri sendiri juga

    ReplyDelete
  16. mg kita semua akan lebih bersyukur...bangun pagi masih ada nyawa...sujud padanya dan pergi kerja untuk meneruskan hidup

    ReplyDelete
  17. kalau dua2nya sekali? hehe..apapun niat kena betol

    ReplyDelete
  18. terima kasih mengingatkan Fais :)

    ReplyDelete
  19. Kadang2 sebagai makhluk yang lemah, kita lalai.. Sama2lah kita perbaiki diri ke arah yang lebih baik.. Terima kasih SKA atas peringatan ni.. Jom pasang niat yang lebih baik! ^^,
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  20. dua-dua kena cantumkan dik, bangun pagi, solat pastu pergi kerja... seimbangkan lah dua-dua perkara, dunia kejar , akhirat pun kena kejar juga kan..

    #curik masa sekejap... hihi

    ReplyDelete
  21. both! :)

    bagus utk peringatan semua..

    ReplyDelete
  22. kena buat dua-dua sekali, adehhh :) apa pon kalau bangun pagi solat subuh dan baru pergi kelas

    ReplyDelete
  23. Apa2 pun yg penting bekalan untuk akhirat dulu baru dunia..dan selalu berdoa hari ini lebih baik dri kemarin..=D

    ReplyDelete
  24. sama-sama kita perbaiki kekurangan pada diri kita ye :)

    ReplyDelete
  25. bangun--->mandi--->subuh---->kelas ... smga hari ini lebih baik dri semalam,,,

    ReplyDelete
  26. tx for the share fais . setuju sgt . org muslim tak semestinya dia mukmin . tapi org mukmin sudah pastinya dia muslim :)

    ReplyDelete
  27. Niat di pagi hari. Kalau niat kita itu baik & ikhlas, insyaAllah Dia akan permudahkan segala urusan kita di hari itu.

    ReplyDelete
  28. dua dua :) moga diberkati allah hendaknya

    ReplyDelete
  29. nice sharing fais
    moga kita jadikannya peringatan buat kita semua
    pilihlah mukmin..alhamdulillah
    isi semua tabung fais sini
    jemput join segmen ni :

    http://umikasum.blogspot.com/2013/09/segmen-simple-mudah.html

    pemenang akan memenangi hadiah:
    CD Pocket + Apron + Wallet
    Cellphone Jewellery Sticker + Ankle Bracelet
    kalau free...jom join sekali :)

    ReplyDelete
  30. Yea..kita dah ada geng Motivasi pagi.Alhamdulilah. Nway.peringatan yang baik fais..kadang-kadang kita leka sebab bangun tidur tu dah jadi macam routine...so sekurang-kurangnya sekarang membuat kita terfikirkan ..

    ReplyDelete
  31. peringatan untuk semua...thanks share :)

    ReplyDelete
  32. Bangun pagi, solat dan pergi kerja. Itu rutin hari biasa.

    ReplyDelete