Fais-SKA

Tuesday, 3 September 2013

Senyum Itu Awet Muda

بسم الله الرحمن الرحيم


Salam dari SKA, apakhabar semua?? Harap sihat-sihat selalu, inshaa'Allah. Tadi tengah godek-godek entri Cik Akak terjumpa la beberapa komen yang buat ambe tersenyum =). Banyak bersedekah ambe malam ni, kalau laptop ni bernyawa ntah-ntah dia pun naik hairan hehe.


Ragam Antara Blogger

Gambar kat atas nilah yang buat ambe tersenyum sebenarnya. Komen di atas dari entri Cik Akak yang bertajuk "Kenapa Harus Takut Dedahkan Identiti Umur". Untuk pengetahuan cikgu Helmi dan bro Fizi, ambe bergurau je tu hehehe. Umur ambe ni 25 tahun, umur pertengahan, nak kata muda tak, nak kata tua pun tak, tapi matang la kot =). Ambe ni jenis suka bergurau, barulah ceria, nak-nak dengan blogger Cik Akak pulak tu, sebab ambe tahu Cik Akak ni sporting dan dia tahu umur ambe (erkkk..akak dah tahu ke???)

Tergelak ambe baca komen bro Fizi, amboi bro..dan-dan je. tapi yang nakalnya ada dua orang lagi blogger yang turut sama bergurau. Lagi hebat diorang ni, baru ambe tahu diorang ni budak lepasan SPM. Tengok gambar bawah ni =)


Hahaha tergelak je ambe baca =). Sori sekali lagi yup, kitaorang ni memang dah terbiasa bergurau dengan Cik Akak. Ishhh..mana mungkin ambe ni 35 tahun, entri pasal isteri dan anak-anak pun tiada dalam blog ni. Lagipun tengoklah perbezaan umur dalam komen kat atas tu dengan umur anak, takkanlah ambe kahwin umur 13 tahun. Hehe takleh bayanglah camne tu. Kalau ada blogger yang muda dari ambe, tapi ambe bahasakan dia kakak, ambe minta ampun banyak-banyak ye. Yang muda bahasakan bro pun takpe kat ambe ni =). Harap takde salah faham, terima kasih sudi baca, happy blogging semua. Wassalam.

P/s : Nak bergurau pun kena pandai memilih, jangan tersilap orang, nanti naya kita hehe..senyum sokmo =)



Subhanallah | Alhamdulillah | Lailahaillallah | AllahuAkbar...By f@is S.K.A (^-^)

46 comments:

  1. hehehe..ce teka mun umur brape..

    ReplyDelete
  2. oooooo fais umur 25taun dh . .
    ingatkan 23thn . .
    hehehehe . .

    ReplyDelete
  3. Haha, dah ada anak ea..
    Ok la tu kalau beza anak 13 tahun, awet muda lagi tu.
    -senyum-

    ReplyDelete
  4. heheheeh....awal ko kawen yek!!!!!hakhakhak....anak 4 orang tuh yang x tahan...heheheh...aku dah paham dah...hehehheh....

    ReplyDelete
  5. huh,saya hampir percaya..haha,ohh muda lagi bro kita nni

    ReplyDelete
  6. Ohh baru tau, sweet 25 rupanya hehee :)

    ReplyDelete
  7. hahaha...anak orang nie...memang sah tak boleh percaya...hahaha...cik akak tah tahu dah...hihi.....lucu juga korang kalau komen tau..hahaha....lantak dinding pun adik gelak..hahaha

    ReplyDelete
  8. hehehe..klo umo cam tu kna panggil pok cik ni..hehehe

    ReplyDelete
  9. Salam..

    hahaha, umur 35 gitu..anak sulung 22..memang nak kena lepuk ni,hahaha

    Laa..beza kita setahun je la..entah2 tak smpai setahun pun fais..akak dah la lahir hujung thun,ekekeke

    ReplyDelete
  10. fais ? cik akak? haha.. saya pulak yang blurrrr. btw lawak pon ada entry nih

    ReplyDelete
  11. hihihihi...lawak je baca comment 2..hahahahahha

    ReplyDelete
  12. ooooooooo... ingatkan betullah. Terus terang saya nyatakan-memang tidak berapa suka panggilan "bro" tu. Kita ada bahasa sapaan, panggilan dan kata ganti nama diri yang harus dibanggakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah terbiasa kot cikgu dgn sapaan bro =) kdg2 ska n fais pn ok je..sy pggilan 2 elok sy ok je..

      Delete
  13. tak kering gusi saya membacanya...hihihi

    ReplyDelete
  14. biasalah bro..gurau2 kosong..happy blogging juga :)

    ReplyDelete
  15. akak 10 tahun lebih muda dari fais la ni..hehehehe..

    ReplyDelete
  16. hihi... saja je nak buat misteri... ^^

    kita beza setahun la kalau gitu fais, deno muda setahun je dari fais :)

    ReplyDelete
  17. senyum xperlu kata apa2 ^_^
    laaa, muda lagi ke..tgk gaya tulis blog mcm dah 30 lebih je..mcm da lama berblogging, bkn mcm tua eh..jgn salah phm..hehe ;)

    ReplyDelete
  18. tak pasal2 terkejut td bila bace 35 tahun...huh..!! what? haha..
    ~smile =)

    ReplyDelete
  19. hihihi apa pon saye still lepas SPM..peace :)

    ReplyDelete
  20. nak senyum jugak nih..hehe

    lawat pagi2..
    dairistira.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. waaah, anak da nak sebaya da dengan sha. kuikuikui.

    ReplyDelete
  22. Wah! ambe lagi muda dari mu...Ambe baru nak amik SPM tahun ni, hehe
    Senyum sokmo Fais :D


    ReplyDelete
  23. 25, tapi gaya penulisan dah matang la bro Fais. Bukan janji tapi pasti! eh, tetiba pulak. haha

    ReplyDelete
  24. ter ngange jap depan screen pc ni bila baca ckp umur 35. hoho 25 upernye eak, sma ler nan akak kita yg baru nikoh tu. ong ong ;p

    ReplyDelete
  25. hahaha.. perasan lah mama kalau 17 tahun... anak dah 7 tahun dah mama ni... tua dah dik fais.. hihihi..

    tersenyum sensorang jugak mama baca komen ni..

    ReplyDelete
  26. kalau mama dengan aku penghibur baru lepasan spm, maknanya zizie baru grad tadika kemas.. haha.. lorh.. bro fais la lepas ni.. ingatkan 20++ tua daripada zizie je.. hihi..

    ReplyDelete
  27. lucu betul la fais ni.. kalau umur 35 akak kena panggil fais abang la.. hihi.. nasib baik cepat mengaku..

    ReplyDelete
  28. sedikit perasan dengan ayat itu...nak gelak jugak nie

    ReplyDelete
  29. hehehe.. walaupun fais umur 25.. fiza tetap mude.. hhahahha...
    kne panggil abg fais ke?? kikikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. he3 terpulang mengikut keselesaan =)

      Delete
  30. TU LA..TERKEZUT GAK BACA KAT ENTRY CIK AKAK ARITU
    SIAP DE ANAK 4 ORG..HEHE...
    dri segi penulisan SKA..menampakkan ciri2 seorg yg masih muda...sweet forever gitu

    yumida isi tabung kawin SKA sini..hehe..selamat menabung

    ReplyDelete
  31. lain kali letak umur 35 anak sulung 53.. baru orang tak confius.. huhu

    ReplyDelete
  32. kita pun nak tumpang senyumlah...

    ReplyDelete
  33. <-- baru 15 baru nak pmrrr . HAHA

    ReplyDelete
  34. salam fais wah tu dia...banyak yg dah komen laju2 ni he3...owh fais sebaya dengan adik pompuan dan sepupu kak lea jugak.yelah moh pakat isi tabung fais..boleh kahwin cepat he3...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam =) he3..terima kasih kakLea..

      Delete
  35. toi tu bro..gurau2 pn ttp ada btasnya kn..bro muda g ni..hihi

    ReplyDelete
  36. laa ingatkan betul umu35...rupanya baru 25..seumur kakak sy hehe..
    lucu la baca entry ni..bertambah awet muda sy hahahaha :D

    ReplyDelete
  37. haha! aku ada baca gak komen kau bro....klu difikirkan secara logik..umur 35..anak 22? pehh...biar betul? mmg x logik...klu betul pun..kawin muda lah bro ni..haha!

    ReplyDelete
  38. Mama 17 tahun.??!! Hebat mama, ahhaa
    Sweet sangat2x tuu,hehee

    Betul betul, nk bergurau pun kdg2x tu kena tgok org jugak..
    Ada setengah org sensitif..
    Tapi klu dgn eiqa no hal..
    Tak cepat terasa punnn :)

    ReplyDelete