Fais-SKA

Wednesday, 26 June 2013

Wordless Wednesday #2 - Jom Sama-Sama

بسم الله الرحمن الرحيم

Subhanallah..  Alhamdulillah..  Lailahaillallah..  AllahuAkbar..
Gambar Ehsan Mr.Google =)

^^  سموڬ برمنفعة

والسلام


Subhanallah | Alhamdulillah | Lailahaillallah | AllahuAkbar...By f@is S.K.A (^-^)

33 comments:

  1. Assalamualaikum, Singgah sini dapat berzikir... :)
    Ambe dapat pahala, Mu dapat ganjaran juge...
    Terima kasih Fais. Senyum Sokmo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..Alhamdulillah =) he3, pahala sama2 dikongsi bro BM..

      Delete
  2. 4 kalimah keramat... InsyaALLAH (^_^)
    Kufi Calligraphy... He3

    ReplyDelete
  3. automatik sama berzikir..^_^ nice.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  4. Menyebutnya jugak...sama2 mengejar pahala.

    ReplyDelete
  5. zikrullah yang indah.. sama2 kita mengamalkannya.. dah lama akak tak menulis tulisan jawi.. rasa kekok membaca di bahagian bawah sekali tu ('semoga bermanfaat' dan 'wassalam').. hihi..

    ReplyDelete
  6. Nice sharing SKA. terima kasih :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah :) sama2lah kita peroleh redha driNya :')

    ReplyDelete
  8. alhamdulilah , automatik dzikir sekali, syukran

    ReplyDelete
  9. Wsalam. Alhamdulillah, senang je utk mengajak orang berzikir kan. Moga Allah kasih. :)

    ReplyDelete
  10. suka entri ni terima kasih ye fais,jom berzikir ^^

    ReplyDelete
  11. ya..sangat sangat bermanfaat..

    sambil BW. Follow kamu

    ReplyDelete
  12. Apabila kita berkongsi yang baik-baik, maka baiklah jadinya. Zikir penenang jiwa.

    ReplyDelete
  13. cantiknya bro ska...mula2 sebenarnya krole tak tahu apakah bondonye ni...ingatkan corak2 je...ada hari tu krole p rumah kawan...so nampak corak camni kat kalendar dia...pastu dia terangkan krole~hm...kreatf dan cantik begini~

    ReplyDelete
  14. jom kite amalkan...hehehe...n'way tarik tutup pencarian sponser tuh pada 07/07/2013...thanx ya!!!

    ReplyDelete
  15. Zikir, senang jer nak lakukannya, walaupun nampak orang tu macam senyap tapi hatinya byak mengingatiNya..
    Nice sharing :)

    ReplyDelete
  16. dengan banyak berzikir hati akan menjadi tenang..

    ReplyDelete
  17. sama2 kita amalkannya :)

    ReplyDelete
  18. As-Salam SKA......

    amalan berzikir baik untuk bersihkan hati dari sifat2 tercela....bila ia menjadi amalan jiwa akan tenang....

    ReplyDelete
  19. alhamdulillah..automatik berzikir..tq sharing

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah...sama² tmbh pahala!:)

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah..nice sharing! ^^

    ReplyDelete
  22. cantik tulisan khat ni. :)
    nice sharing

    ReplyDelete
  23. alhamdulillah, ... =)

    subhanallah alhamdulillah Lailaahaillallah Wallahuakbar

    ReplyDelete
  24. lawa! :)
    May Allah bless all of us. <3

    ReplyDelete
  25. sama2 kita memuji namaNYA..=)

    ReplyDelete