Fais-SKA

Saturday, 8 June 2013

Giveaway by Waney Zainuddin - Duit Raya 2013

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah harini nak join GA dari kak Waney =) belum puasa dah nak bagi duit raya tu, sape tak nak kan hehehe. Yang belum ganti puasa jangan lupa ganti puasa korang. Terima kasih Nies sebab tag ambe, tengok syarat pun senang, so nak support la GA ni. Jum kita pakat join, in.shaa.Allah mana tahu rezeki korang.

Klik banner kalau nak join =)

Tarikh tutup:
6 Julai 2013
atau 
Bila peserta mencecah 100 orang
(which ever comes last)

Mangsa tag~ Me, SK, BroPheonix


Subhanallah | Alhamdulillah | Lailahaillallah | AllahuAkbar...By f@is S.K.A (^-^)

17 comments:

  1. gud lak..gud lak.... may the force be with you!

    ReplyDelete
  2. wah rajin jugak ska join ye..all the best tau...mana tau rezeki kan he3..

    ReplyDelete
  3. waduh!!!!kene tag pulak!!!thanx tag haku...kalau ade lapang pasti aku join ek....

    ReplyDelete
  4. http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2013/06/giveaway-by-waney-zainuddin-duit-raya.html
    bls kunjungan :D folo sini

    ReplyDelete
  5. datang dari segmen sama.. gudluck yee... nnt dapat adiah jangan lupa kongsi ngan kite..XD

    http://meinnameisthazrina.blogspot.com/2013/06/giveaway-by-waney-zainuddin-duit-raya.html

    ReplyDelete
  6. Assalam,
    sedikit terlewat...sibuk sikit. Selamat bersegmen bro!

    ReplyDelete
  7. as salam
    dtg bls kunjungan + follow sini ^^
    gud luck
    http://iema90.blogspot.com/2013/06/giveaway-by-waney-zainuddin-duit-raya.html

    ReplyDelete
  8. Blogwalking dari segmen yang sama . GoodLuck (:

    http://diarikuwaniesyazwani.blogspot.com/2013/06/giveaway-by-waney-zainuddin-duit-raya.html

    ReplyDelete
  9. sorry la bro..huhu.. thanks tag me..goodluck ya..

    ReplyDelete