Fais-SKA

Monday, 17 June 2013

Segmen Follow April hingga Disember 2013

بسم الله الرحمن الرحيم


Salam dari SKA =) kali ini ambe nak join segmen by CIk Akak. Dah lama nampak segmen ni sebenarnya, tapi bila tengok tarikh tutup bulan disember rasa macam sempat je kalau join bulan disember hehehe. Takpelah join jelah dulu, takut akan datang sibuk dengan kerja pulak, entah sempat ke tak layan blog nanti. 
Jum meriahkan segmen Cik Akak ni =). Wassalam



Subhanallah | Alhamdulillah | Lailahaillallah | AllahuAkbar...By f@is S.K.A (^-^)

8 comments:

  1. selamat bersegmen...hihi...
    makseh join segmen tu :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..Datang dari segmen yang sama..Saya peserta yang ke-2..Jemput singgah ke blog sy... http://thisismylife-eyka.blogspot.com/2013/04/segmen-follow-april-hingga-disember-2013.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum . Salam ramdhan ^^ . Singgah sini . Nak memfollow :)
    singgah lah kesana :D
    http://mylife-leogurl94.blogspot.com/2013/07/segmen-follow-april-hingga-disember.html

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. Blogwalking sini.

    Btw, Jom join segmen ni. Tak kisah nak buat entry atau pun tak. Yang penting, harap sudi join untuk memeriahkan lagi segmen ni XD

    http://cikfafasweet98.blogspot.com/2013/11/segmen-follow-sampai-muntah-free.html

    ReplyDelete