Fais-SKA

Wednesday, 31 July 2013

Wordless Wednesday #6 - Lailatul Qadar

بسم الله الرحمن الرحيم


Semua gambar dari Google

ان شاءالله, sama-sama kita mencari Lailatul Qadar =)



Subhanallah | Alhamdulillah | Lailahaillallah | AllahuAkbar...By f@is S.K.A (^-^)

48 comments:

  1. insyallah ska
    nak jawab pertanyaan awk tadi..saya patah kaki atas buku lali..kira dkt tulang kering jugak la..patah tulang belakang dgn depan...so sad
    nak tau lebih lanjut..emel saya ek boleh share apa yang patut
    sitirohaida81@gmail.com

    ReplyDelete
  2. perkongsian yang baik.. semoga kita semua mendapatnya.. insya-Allah.. :D

    ReplyDelete
  3. Malam yang lebih baik dari seribu bulan... jom berusaha :)

    ReplyDelete
  4. sama2lah kita tingkatkan amalan.. ^^
    salam lailatul qadar..
    malam yang lebih baik dari seribu malam..^^

    ReplyDelete
  5. Alangkah beruntungnya kita klu bertemu dgn malam lailatulqadar..semoga kita dpt memperbanyakkan amalan..InsyaALLAH..=)

    ReplyDelete
  6. Semoga dipertemukan dengan malam yang lebih baik daripada seribu bulan ini :)

    ReplyDelete
  7. sama-sama la kita tingkatkan amalan huhu

    ReplyDelete
  8. malam yang ditunggu oleh semua umat islam setiap bulan ramadhan..

    ReplyDelete
  9. malam lailatulqadar.. malam 1000 bulan...

    ReplyDelete
  10. Gandakan amalan di 10 malam terakhir Ramadhan ini...anggap setiap malam umpama malam lailatulqadar, semoga kita beroleh ganjarannya, Insyaallah...

    Thanks Fais :)

    ReplyDelete
  11. bersama-sama kita gandakan amalan soleh...

    ReplyDelete
  12. insyaAllah usaha untuk kejar malam tersebut

    ReplyDelete
  13. besarnya hikmah malam lailatul qaddar ini, rugi kalau tak guna peluang ini sebaik-baiknya... bykkan berdoa di 10 malam terakhir ini~

    ReplyDelete
  14. inilah yang menarik tentang malam keajaiban :)

    ReplyDelete
  15. insha allah , tapi semakin nak habis Ramadhan , manusia semakin sibuk nak buat preparation raya...erm , mana yang penting ? preparation raya or lailatul qadar ?

    ReplyDelete
  16. jom sama-sama kita mengejar keredhaan lailatul qadar :)

    ReplyDelete
  17. in the hunting period.. Ya Allah, jadikan kami tiba di lailatulQadr Mu :')

    ReplyDelete
  18. Semoga kita dapat bertemu malam lailatul qadar, tp rasa macam amalan sedikit sgt....

    ReplyDelete
  19. kalaulah kita antara org2x yg dpat bertemu dgan malam lailatul qadar, alangkah bahagianya ya Allah.. apapun, tambahkan ibadah secara berterusan, insyaAllah

    ReplyDelete
  20. In shaa allah..dijumpakan dgn kekasih ku yg satu ni..*aiseehhh* aamiin..hrp sgt2 Allah jumpakan dgn malamni...untungnyaaaaaa klu dpt jumpa mlm ni =)allah

    ReplyDelete
  21. mlm yg ke 20 ke 21 tak ingat terasa mcm hadirnya QadrNya. tp Malam Lailatul Qadr sentiasa menjadi rahsia Allah ")

    ReplyDelete
  22. bertuahlah yang dapat bertemu lailatul qadar..masyaAllah...terasa jauh sangat diri ini untuk itu..apakah amalan didada masih belum cukup, apakah dosa2 ku masih belum terampun...Subhanallah..Allahuakbar...

    ReplyDelete
  23. semoga bertemu lailatul qadar.. :)

    ReplyDelete
  24. In Shaa Allah :) bln penuh keberkatan

    ReplyDelete
  25. semoga kita berpeluang bertemu malam penuh keberkatan ni. insyaALLAH.

    ReplyDelete
  26. Salam.

    InsyaAllah.. :)

    #Fais..haritu tanya akak kerja apa ya..jawapannya..biasa2 saja ^_^

    ReplyDelete
  27. semoga kita menjumpainya dan menghayatinya :D

    ReplyDelete
  28. agak2 kita dah bertemu ke belum? :)

    nah kad raya! simple e-card aje :D http://i.imgur.com/1DY8Bbg.jpg

    nanti dah free Hana jejak balik blog ni.. hehe.. sibukkkk >__<

    ReplyDelete
  29. bagus2.ingat mengingati sesama kita kan?

    ReplyDelete
  30. Moga kita masih berpeluang sampai ke Ramadhan akan dtg. Aminnn ya Allah. :'(

    ReplyDelete
  31. =) smga kita bertemu lagi dgn ramadhan tahun dpn..insyaAllah =')

    ReplyDelete