Fais-SKA

Wednesday 18 May 2011

Ku Redha



Tanggal 12/5/2011 merupakan hari yang bersejarah buat aku…hmm..sedih??? gembira??? Rasa tenang??? Sumenya dah bercmpur baur..sukar untuk d’lupakan, tp mgkin ni yang terbaik..tiada siapa yg thu slain Nya..
Aku sebagai hamba Allah yang lemah, redha dgn segala ketentuanNya. Kita hanya merancang..Allah s.w.t yang menentukan segala2nya..yg pnting aku xnk b'subahat, ape pn aku trima semuanya dgn positif dan stiap kejadian ada hikmahnya. tp jgnlah letakkan dri pd takdir smatanya2..aku bnci org yg m’harap dn b’pgg pd takdir smta2.
Hmm..maaf ibu..hati ni dah tertutup untuk si dia bt slama2nya…
Thanks sgt bt family n kwan2 yg support..hmm biasalah, mula2 agak berat jugak..tp lama2, insyaAllah..kesabaran tu yg pnting..Allah sntiasa bersama  dgn org yg sabar..Alhamdulillah..
Pape pn, Thanks to my sis, maia.. mlam 2 tiba2 lak msg kamu msuk, bermakna sgt2 bt sy J

~berjalanlh dgn penuh hrpan wlau hdup xsllu bhgia,
~Sdekahkan la 1syuman wlau d’hati xmmpu b’than,
~Blajarlah memaafkan wlau diri t’luka,
~Bhnti mmberikan alasan wlau ingin myatakan kbenaran,
~Hiduplh dlm iman wlau hati d’penuhi dgn godaan,
~Dan berpeganglah pd Allah wlau dia xklihatan…

Msg yg b’mkna bt sy..tQ Mai@.. J

Hidup msti d’truskan…utmakn family dan krjaya dlu..d’smping kwjipan kta sbgai hamba ALLAH


Subhanallah | Alhamdulillah | Lailahaillallah | AllahuAkbar...By f@is S.K.A (^-^)

No comments:

Post a Comment